.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید هادی حسینی در گفتگوی اختصاصی با شمال نیوز؛
انتقال آب خزر /وضعیت ورزش /لزوم حمایت از وزرای مازنی کابینه
چنانچه مدير ورزشي قوي در راس كار است و براي توسعه و رشد ورزش تلاش مي كند همه موظف به حمايت از او هستند و اگر مديري نا كارآمد، ورزش را مديريت مي كند و همه نا كارآمدي را احساس مي كنند با حفظ شخصيتش و بدون جنجال سازي بايد كنار رفته و فردي توانمند جايگزين شود.
انتقال آب خزر /وضعیت ورزش /لزوم حمایت از وزرای مازنی کابینه

منتخب مردم شهرستان هاي قائمشهر سوادكوه و جويبار در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در گفتگو اختصاصي با خبرنگار شمال نيوز به سوالاتی پیرامون وضعیت ورزش مازندران،انتقال آب دریای خزر و لزوم حمایت از وزاری مازندرانی در کابینه دولت پاسخ گفت.

به گزارش شمال نیوز ، سید هادی حسینی در این گفتگو به ظرفيت بالاي ورزش در استان اشاره كرد و گفت:پيشرفت در ورزش چند شاخص دارد كه برنامه ريزي بلند مدت ،كوتاه مدت و ميان مدت يكي از اين شاخص ها براي موفقيت خواهد بود.

مدیر کل سابق تربیت بدنی مازندران يكي از فاكتورهاي موفقيت ورزش را حمايت مديران اقتصادي و سرمايه گزاران دانست و بيان داشت:ورود سرمايه گزاران و بنگاههاي اقتصادي قوي و حمايت مديران ارشد راه موفقيت را در ورزش هموار تر خواهد كرد.

وي آفت ورزش را از گذشته تا به امروز حضور افراد سياسي دانست و اظهار داشت:سياسيوني كه وارد ورزش مي شوند و يا در امورات ورزشي دخالت مي كنند كه شخص بنده از اين موارد را احساس كردم نابودي ورزش را رقم خواهند زد.

حسيني به حمايت از مدير ورزشي قوي تاكيد كرد و افزود:چنانچه مدير ورزشي قوي در راس كار است و براي توسعه و رشد ورزش تلاش مي كند همه موظف به حمايت از او هستند و اگر مديري نا كارآمد، ورزش را مديريت مي كند و همه نا كارآمدي را احساس مي كنند با حفظ شخصيتش و بدون جنجال سازي بايد كنار رفته و فردي توانمند جايگزين شود.


او در ادامه این گفتگو به انتقال آب درياي خزر اشاره كرد و افزود: درياي خزر كه بزرگترين درياچه دنيا است از سرمايه هاي بزرگ خداداي به اين استان سرسبز محسوب می شود كه بايد در حفظ و حراست آن كوشيد.

وي ايران را كشور كم باران و خشك دانست و بيان كرد:منطق حكم مي كند كه تا آنجايي كه به محيط زيست خدشه اي وارد نشود از نعمت بي كران خداوندي استفاده شايسته كرد.

هادي حسيني در مورد احداث سدهاي مازندران يادآور شد:آهنگ سد سازي سرعت بخشيده شود و دولت بايد براي مهار آبهاي بالا دست و آبهاي سطحي، ساخت سدها و مطالعات سدهاي جديد را در دستور ويژه خود قرار دهد تا مازندران كه قطب كشاورزي است در پايين دست از كم آبي در رنج و عذاب نباشد.

وي عنوان كرد: اگر انتقال آب درياي خزر به محيط زيست استان و كشور صدمه اي وارد نمي سازد و كار كارشناسي و قابل توجيح باشد سازكاري باید تعريف شود كه مردم مازندران نيز از انتقال آب سود ببرند.


منتخب مردم شهرستان هاي قائمشهر سوادكوه و جويبار در نهمين دوره مجلس، همچنین از لزوم حمایت از وزاری مازندرانی در کابینه دولت اشاره و تصریح کرد:
وزير اقتصاد و دارايي كشور كه يك مازندراني است بي ترديد از وزراي موفق و با دانش كابينه دولت بوده و حضور يك وزير مازندراني در كابينه مي تواند طراز استان را در كشور بالا ببرد.

او با بيان اينكه وزير مي تواند به بي توجهي هاي كه از 30 سال گذشته به استان مازندران شده است كمك مازندرانيها باشد افزود:بايد از پتانسيل و ظرفيت سيد شمس الدين حسيني در كابينه دولت براي بالا بردن ظرفيت استان كمك گرفتو

وي وزیر اقتصاد و دارایی را یک انسان شايسته و با اخلاق دانست و ادامه داد:حسيني يك پهلوان ورزشي و انسان فرهيخته اي مي باشد و من از سالهاي دور وي را مي شناسم به انقلاب و نظام معتقد بوده و در دنياي سياست انسان معتدلي است.

منتخب مردم شهرستانهاي قائمشهر جويبار و سوادكوه يادآور شد:ويژگي هاي مناسب وزير دليل نمي شود تا مجلس ضعف را مطرح نكند و سوال از وزير حق نماينده گان مجلس شوراي اسلامي است.

هادي حسيني به تعامل نمايندگان مازندران با وزراي مازندراني اشاره كرد و گفت:ضعف و قدرت وزير را مي توانيم با استفاده از روشهاي ديگر مطرح كرده و با تعامل به توسعه استان كمك كنيم.

وي سوال از وزير را در راستاي اخلاق اسلامي و غير شخصي درست دانست و خاطر نشان كرد:سوال از وزير نبايد شخصي باشد و بايد مسائل ملي و منطقه اي را در نظر گرفت و موجبات تضعيف وزير را فراهم نكرد.

هادي حسيني اذعان داشت:در گذشته گلايه داشتيم كه چرا وزير مازندراني در كابينه دولتها وجود ندارد و حال اينكه در اين دولت وزير مازندراني در حال خدمت است باید به حمايت بپردازيم و مشكلات موجود را حضوري و خصوصي تذكر دهيم.

او به صحبتهاي مطرح در محافل در خصوص توزيع نامناسب اعتبارات عنوان كرد:توزيع نامناسب اعتبارات به وزير مربوط نمي شود بلكه شخص استاندار و شوراي برنامه ريزي استان مسول توزيع نامناسب اعتبارات هستند.

منتخب مردم قائمشهر جويبار و سوادكوه در مجلس نهم بيان داشت:استاندار مازندران انسان متدين عادل و با اخلاق است ولي بايد اخلاق و عدالت را در عمل نشان دهد و در توزيع مناسب اعتبارات است كه مي شود عدالت را ديد.

حسيني يادآور شد:اسنادي در رابطه با توزيع نامناسب اعتبارات در اختيار ندارم چون يك شهروند هستم كسي را زير سوال نمي برم ولي متذكر مي شوم هيچ مسئولي جز شخص استاندار مسول توزيع اعتبارات استان نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 ارديبهشت 1391
اینو می گن ادم چیز فهم . دولت هم گفته قسمتی از اب برای خوردن مردم مازندران است بعد برای استانهای کویری .
باقري 7 ارديبهشت 1391
چه نظرات كارشناسي ،دقيق،فني وعلمي آدم حسرت اين همه علم را ميخورد وهمه را يك جا اعلام نكن چش ميخوري
نا شناس 7 ارديبهشت 1391
آقای سید هادی حسینی خودتون پست سیاسی داشتین و وارد عرصه مدیریت ورزش استان شدید چطور برای بقیه بده ولی برای شما خوب ؟ پس عامل نابودی ورزش استان شمایید دیگه ممنون از اعترافتون
نا شناس 7 ارديبهشت 1391
یعنی با انتقال آب دریای خزر موافقید شما؟ واقعا؟ همین کارارو می کنید و هیچی نمیگید که زورشون به قائمهشر و استان مازندران میرسه. واقعا که..
در ضمن به فکر فساد ورزشی مخصوصا فوتبال در شهر قائمشهر باشید این به نفعمون نیست و مطمئن باشید به ضررمون تمام خواهد شد.
نا شناس 7 ارديبهشت 1391
عامل نابودی ورزش استان شمایید .... شما وارد مجلس شويد ببيميم چه كار مي كنيد پست سياسي داشتيد كاري نكرديد حالا ...جوجه رااخر پائيز مي شمارند....
- 7 ارديبهشت 1391
از همین حالا به فکر خشم مردم در دوره بعد باش جتاب حسینی
نا شناس 7 ارديبهشت 1391
این همه دو پهلو صحبت نکن آقای سید کارشناس همه چی.این وزرای مازندرانی تا حالا چه گلی به سر مازندران مالیدن ؟؟؟؟؟؟ انتقال آب خزر هم تصمیم همین مدیران مازندرانی هست .آخرش نفهمیدیم استاندار با عدالت و با اخلاق خست یا نه؟یعنی چی این جملتون"استاندار مازندران انسان متدين عادل و با اخلاق است ولي بايد اخلاق و عدالت را در عمل نشان دهد و در توزيع مناسب اعتبارات است كه مي شود عدالت را ديد." ا خلاق و عدالت رو تو عمل باید دید پس چطور آقای استاندار عادل و با اخلاق هست اما تو عمل نیست؟واقعا احسنت به مردم شریف سوادکوه ، جویبار ، قائیزادمشهر با این منتخبشون.دست مر

سوادكوهي 7 ارديبهشت 1391
آقاياني كه نظر ميزاريد من به شما حق ميدم همه ما درد نان داريم ولي اين و بدونيد سيد هادي حسيني فرزند اين نظام سوادكوهي هستش و سوادكوهي به غيرت معروفند. حالا جوجه را آخر پاييز ميشماريم.
نا شناس 8 ارديبهشت 1391
بعنوان شهروندمازندرانی عرض میکنم:ازاینکه وقت میگذارید ومطالعه میکنید واظهارنظرمی نمایید
بسیار ارزشمنداست اماخواهش میکنم ازطعنه ومتلک گفتن درخصوص کلیه افراد بپرهیزیم وبجای آن نقد کارشناسی داشته باشیم.امیدوارم خداوند به آقای سیدهادی حسینی توفیق خدمت به مردم قائم شهر، سوادکوه وجویباروهمچنین مازندران را عطا فرماید.انشاأالله .مهدی قاسمی
نا شناس 8 ارديبهشت 1391
آقای حسینی خودتونم که جزء سیاسیون بودی برادر من. راستی چرا اینقدر دوپهلو حرف میزنی! از چی میترسی واقعا؟!!!!
احمدی 9 ارديبهشت 1391
نظر كارشناسي در برابر نظر كارشناسي اعلام ميشه .... اين آقا اين حرفها را زده كه چيزي گفته باشه
رضایی 10 ارديبهشت 1391
آقای حسینی

مشکل ما کارگران نساجی و 18 ماه حقوقمان چه میشود برادر ؟ تا کی باید صبر کنیم ؟ چرا کسی به داد ما کارگران نمیرسد ؟ مگر شما در شعارهای انتخاباتی وعده ندادید که این مشکلات را حل میکنید ؟

کارگر بیکار نساجی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.